fredag 29 oktober 2010

Dåliga vibbar

Ligger på sängen... Blev så himlarns trött. Dåliga vibbar av människor man inte vill möta.
Jag vill inte skriva några dumma kommentarer eller åsikter om någon, det ger mig verkligen ingenting, men ibland tar livet en snäv vändning och nya kapitel har inte alltid plats för det som en gång varit och lite så är det i den här situationen.
     Det har funnits många bra stunder som jag kan tänka tillbaka på med ett leende och sen finns det de stunder som inte väger upp alla leenden som varit. Jag valde att avsluta det kapitlet och istället försöka minnas det fina. Men, det finns många saker jag verkligen inte kan förstå mig på och när jag ser denna människa så kan jag inte låta bli att fundera... varför?
     Jag kommer antagligen aldrig få ett svar på det. Har i alla fall lärt mig att man ska tänka både en och tre gånger innan man litar på någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar