söndag 17 oktober 2010

Hemåt

Sitter på bussen... ungefär en timme kvar tills jag är hemma. Känner mig sjukt trött dagarna passerar så snabbt och jag känner mig lite halvt utanför världen. Mycket händer men jag hänger inte med. Är seg och orkar inte ta tag i saker och ting, fast jag vet att jag borde.
    Blir arg på mig själv för att jag inte gör något, jag trodde verkligen inte att jag någonsin skulle tillåta mig själv att bara flyta med strömmen... men det är precis vad jag gör just nu. Mina föräldrar vill att jag ska komma över och säga hej, jag har inte varit där på ungefär en evighet, men jag har inte orkat. Vill helst bara vara ifred.

Får väl se vad natten har att erbjuda... hoppas det blir lugnt och fridfullt. Har varit så mörkt nu en längre tid. Jag vill bara ha lugn och ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar