tisdag 12 oktober 2010

*Poff*

Tick... tack... tick... tack... tick tack... tiden rullar på som vanligt, det är tyst och mörkt utanför fönstret. Sitter och lyssnar på musik på Spotify, med låg volym så att jag inte väcker någon. Just nu är det tonerna från låten "shes like the wind" som kommer ut ur högtalarna. Jag tror att jag avskyr den här tiden på dygnet, ibland kan kvällar och nätter vara jättemysiga, om det är så där lugnt och harmoniskt, man gör iordning en kopp te och slänger på sig mjukisbyxorna och bara pysslar och duttar hemma.
Jag önskar att alla vakna nätter kunde vara så.

Varför...? Jag känner mig riktigt... ja, det är just det... jag vet inte... tom? Vilsen ingenting känns sådär meningsfullt och bra, jag bara irrar runt i ingenting. Det känns till och med meningslöst att skriva...
Inget innehållsrikt... bara några tassavtryck av meningslöshet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar