tisdag 26 oktober 2010

Smutsig!!

Ångest ångest ångest...  jag vill inte vara idag, vill inte känna... Det kryper i hela kroppen, en känsla som är svår att beskriva med ord. Paniken är så nära, får svälja många gånger för att hålla mig på jorden.
    Vill inte vara ensam, vill inte vara nära, vill inte att någon ska se mig. Inte visa sig svag, klara sig på egen hand, kunna själv.
Att inte kunna sova, att vara rädd... höra röster.
Flashbacks... så skarpa minnen, men ändå en dimma över allt som varit...

vaknar mitt i natten... men vill inte öppna ögonen... vill inte se... Ligger på mage, han lägger sig på mig... alla muskler i kroppen stelnar. Hans händer tar på mig... Han lyfter mig upp så att jag står på knä i sängen och sen trycker han ner mitt huvud mot kudden. Jag lägger ner benen så att dom ligger rakt i sängen. 
Han trycker in sina fingrar i mig och tar tag runt min midja och lyfter upp mig så att jag står på knä i sängen igen. Han säger åt mig att jag inte får röra mig. Hans händer tar på mig... Han säger att det är sånt här jag tycker om, att han gör det för min skull. Jag måste bara lära mig att lita på honom. Jag lyder honom, jag rör mig inte. Försöker att tänka mig bort från det smutsiga rummet, tänka mig bort från mig själv. Men jag klarar det inte, vill inte att hans händer ska röra vid mig. Jag rullar ihop och vänder mig in mot väggen.
    Han blir arg... hans händer tar tag runt min hals, han dunkar mitt huvud mot väggen, skriker åt mig att han hade sagt åt mig att vara stilla. Han rullar över mig på sidan, hans händer fortsätter att ta på mig, dom är hårdhänta. Han spottar på fingrarna och gnuggar dom mot min rumpa... Han trycker in ett finger, smärtan känns hemsk. Han håller kvar fingret och säger åt mig att slappna av. Jag kan inte... det gör så ont. Jag vill bara försvinna... Han trycker upp mina ben mot magen och håller i dom med ena handen. Jag vill inte... Hans röst väser "nu ligger du still och slappnar av, annars kommer det göra ont". Jag känner hur han trycker sig in i mig där fingrarna förut hade varit. Smärtan får mig att vilja gråta... Han stönar och händerna letar sig upp till mina bröst. Han är så hårdhänt..Jag vill inte känna... vill inte vara där... allt är smutsigt och äckligt... allt bara snurrar... 
    Efter vad som känns som en evighet så vänder han mig om så att jag ligger på rygg. Han sätter sig på min bröstkorg. Jag blundar... jag vet vad som ska hända... Han tar på sig själv med ena handen och säger åt mig att öppna munnen... Jag vill inte... jag vill inte...jag vill inte... Han trycker in sin hand i min mun... vill bita... men jag vågar inte... han säger åt mig att ta den i munnen... samtidigt som han trycker sig in... håller kvar fingrarna i min mun... sen tar han ut den, har fingrarna kvar i min mun så att jag inte ska stänga munnen. Jag känner den varma vätskan över ansiktet, i munnen och över brösten. 
    Han går av mig, och säger åt mig att svälja... sen säger han att jag ska ta mina händer... att jag ska gegga ut hans sperma på min kropp... Jag vill inte... känner mig så smutsig... vill inte vara där... vill inte finnas... Jag känner hans händer igen... dom smetar ut sperma på mina bröst... dom smetar ut sperma mellan mina ben... Jag torkar av ansiktet mot kudden... Han säger åt mig att låta bli... att jag ska lära mig att tycka om det... Han lägger sig brevid mig för att sova...
Allt är smutsigt, jag är smutsig... smutsig för att han säger att jag tycker om det... smutsig för att han gör så med mig, för att han tror att jag tycker om det... 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar