måndag 11 oktober 2010

Dimmigt

Tio minuter över fem... känner mig illamående. Allting bara snurrar, varför ska det vara så svårt att sova? Jag tror (om jag inte har räknat fel, mina matematik kunskaper är inte de bästa) det här är 16e natten med nästan utebliven sömn. Vad gör jag uppe? Varför går det inte att vara som man borde? Känner mig inte så trött just nu, det känns på att jag är skakig i kroppen och snurrig i huvudet.
Funderar på att slänga lite vatten i vattenkokaren och sätta på lite te, men vet inte om jag lyckas övertala benen att gå ut i köket. Har en kissekott som pussar mig i ansiktet, inte helt lätt att se vad man skriver måste jag säga.

Allting känns så skruvat... som att jag har hamnat i ett hål, ett mellanläge. Jag har nada energi och jag pulsar runt i femton kilometer dimmiga tankar och känslor. Vad är det för vettigt med det? Jag vet inte vad jag gör här, jag vet inte varför jag skriver för jag kan ändå inte sätt ord på det som cirklar runt runt runt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar