fredag 5 november 2010

ännu mera snurriga saker

idag e d inte min dag... ja mår verkligen inte bra.. ja vet inte vad jag ska göra..orkar inte hålla på så här.. ja börjar typ gråta för minsta lilla.. blir som en ond cirkel liksom.. ja har verkligen ingen energi ja vet inte..orkar knappt någonting.. vad ska ja göra? känner mig så jävla nere.. så alltid när ja blir deppig så får ja så himla ont i nacken.. som gör så att ja får huvudvärk också.. jåste gå å spänna på ngt konstigt sätt... jag känner mig helt slut.. :’(
vad ska man göra??? ja vill bara få bort alla tankar.. tankarna som gnager i mitt huvud.. tankarna som ja verkligen hatar.. tårarna börjar rinna.. ja vill bara att allt ska försvinna..
är jag inte värd att vara människa, är jag inte värd att få ha min kropp för mig själv? är jag inte värd att få skratta? jag vill inte gå i mörkret ja vill inte känna mig smutsig ja vill inte känna mig ivägen.. ja vill inte känna skam... jag vill bara vara en RIKTIG människa.. men d känns som det är så långt borta.. varför varför varför?

känner mig inte bra... sitter å lyssnar på two beds and a coffe machine.. ja har lust å bara gråta.. just nu känna allt jobbigt.. ja vet att d blir bättre.. men nu vet jag inte vad jag ska göra.. känner mig så instängd i min egen rädsla..

halloj sitter i skolan å fryser fingrarna av mig..d e iskallt som vanligt :/
längtar hem..e trött.. längtar till mitt pussel..så man slipper tänka på massa skit..utan bara försöka få alla bitar på plats..
 
 
en del killar kan gå å hänga sig på en gång!!!!
fatta att en tjej också är människa!!!!!!!
 
 
sitter å anstränger mig så ja inte somnar å ramlar av stolen så ja slår huvet i golvet..e sååå himla trött... ja vet inte egentligen varför jag sitter här å skriver en massa blafs.. vet inte varför ja sitter över huvudtaget.. sitter å lyssnar på musik... å har huvudvärk.. (sömnbrist??) kanske.. vet inte..
snart ska ja gå å snacka allvar me min huvudkudde.. och bekanta mig lite mer med mitt täcke... typ dra det över huvudet.. stänga ögonlocken..dra en djup suck.. å tänka på ingenting (alltså inte på att det snart e morgon å att man måste gå upp igen). sen ska ja drömma om gröna ailiens heeela natten.. dom ska ta med mig in i deras flygande tefat å bjuda mig på saft å bullar..så ska dom ha en stooor studsmatta som ja kan studsa nästan upp till månen på. å så ska ja ta tefatskörkort å ha streetrace me lillalien kalle... vi ska köra snabbt som satan på vintergatan... å ja kommer vinna för lillakalle får en spricka i porslinet på sitt tefat..
d va allt ja hade å säga
puss å godnatt
 
 
hej igen..sa ju att ja skulle skriva lite senare..då får man väl göra det..
jag har en önskan här i livet... att alla ska må bra.. ingen ska va rädd.. alla ska känna sig älskade..alla ska känna sig trygga...alla ska ha nån nära som säger ”jag älskar dig för den du är” alla ska känna värme.. alla ska ha ett hem att kkomma hem till.. alla ska bara må bra å va vänner (ojdå.. jo sant..ja sov nog på dom flesta av mina matte lektioner..d va visst mer än en önskning)

mår så jävla piss... vet inte vad jag ska göra... har ont i magen efter allt som hände igår
 
du har sårat mig som fan...
bara så du vet kommer ja komma å lägga en blomma på din grav... du får bli hur arg du vill
men ja bryr mig faktiskt..
 
fy faaaaan
En liten flicka springer till sin mamma och säger;
- Mamma, mamma, gissa vad?!
Mamman blir lätt irriterad och säger;
- Nej, jag orkar inte gissa, gå in på ditt rum.
Det blir tyst en liten stund och sedan säger flickan;
- Okej. Hon går in på sitt rum, men kommer ut en timma senare och säger;
- Mamma, mamma, gissa vad?!
Mamman blir mer irriterad och säger;
- Nej, jag vill inte gissa. Gå ut och lek en stund.
- Visst säger flickan med besviken röst. Hon går ut och leker på gatan. Hon hoppar hopprep och hennes ljusa hår leker i vinden. Men flickan varken hör eller ser bilen som kommer körande. Hon blir påkörd med bara en smäll så ligger hon där på gatan. Mamman kommer ut och får se sin lilla flicka full av blod. Flickan ser på sin mamma med blod rinnande från munnen och pannan. Med gråt i sin själ säger den lilla flickan till sin mamma;
- Mamma, mamma, gissa vad?!
Mamman ser på henne med tårar i ögonen och säger;
- Nej, jag kan inte gissa vad det är. Flickan tar då sitt sista andetag och tittar sin mamma djupt in i ögonen och säger;
- Jag älskar dig, mamma

mår så fucking dåligt..är sååå trött sov ingenting igår... J e skitsur på mig... vill ringa psykakuten...
*faaaan* orkar inte... vill inte..
gjorde dumma saker igår..
 
VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT.... Mitt liv har gått sönder...
Jag orkar inte .....ÅNGEST..IGEN OCH IGEN OCH IGEN..ALLT KÄNNS SÅ JÄVLA SJUKT... jag känner mig helt knäpp.. jag klarar inte av det här... kan någon komma och rädda mig??????
vill bara gråta men jag kan inte, nej, nej, nej... jag FÅR inte gråta... det är så ensamt här... jag känner mig så osäker.. och paniken är sååå nära... behöver luft....
 
 
mår inte bra... vill inte vara ensam här .. *ångest* allt är bara knäppt... pappa hatar mig... ja kommer inte orka bo här länge till vet inte vart jag ska ta vägen... vill inte... hata hata hata...!!!!!
 
Jag har sovit nästan hela natten :D Vaknade en gång vid halv tre och somnade om igen lite efter tre :D UNDERBART!!!
 
Den här dagen känns inget vidare....
 
fan va folk är duktiga på att klaga på andra...blir fan tokig snart...

Jajajajajajaja... allt är ju liksom alltid fel... herre gud...


Kan inte folk bara sluta gnälla nån gång i livet?


(okey ja vet man ska inte kasta sten när man sitter i glashus, men jooo vafan nån gång ska man väl fan testa :P))


Ont i halsen tips:

* Drick inte fanta, det känns som det exploderar i halsen

* Ont i halsen tabletter funkar faktiskt en stund (finns nog på apoteket eller nåt) OBS! dom heter något helt annat (vit kartong, hmm till mycket mer hjälp kan jag nog inte vara på den punkten)

* Sjung inte... det låter som någon dödar en katt (jag hoppas grannarna inser att katten faktiskt lever fortfarande)

* Ypperligt tillfälle att ekonomiröka, det tar cirkus ett år att få i sig en cigg (då kan man ju använda samma cigg bra länge, förutsätter att du inte lägger den ute i detta ruskväder dock)
är så jävla trött på allt, vet varken ut eller in vad fan ska jag göra!!??
Orkar fan inte tänka mer, alla mina hjärnceller kommer fan snart brinna upp!!
Nu känns det inte alls bra, gårdagen är över nu, men kan inte smälta det känner mig ledsen å nere, vet inte om jag har gjort rätt. Allt va så hemskt har haft mardrömmar om det hela natten. Vet inte om jag klarar det här *depp*
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar