söndag 7 november 2010

Never ending story...

Ett upprört hav av känslor... I dag är jag trasig, i dag gör det ont.

Jag kunde känna lukten av alkohol från hans andedräkt. Han tryckte upp mig mot väggen och började ta på mig. Jag sa åt honom att låta bli, det var människor runt omkring och jag ville inte att han skulle ta på mig.
Han blev irriterad och lämnade mig ifred en stund. Jag puttade bort alla tankar på att det inte var okej, nej nu skulle jag bygga mitt nya liv jag var ju för guds skull gravid! Jag skulle äntligen få bygga ett liv från grunden!
En stund senare kom han igen, vi var ensamma i ett litet rum utan några möbler. Han tryckte upp mig mot väggen ännu en gång.
-Kom igen, nu är det ingen här!
Jag puttade bort hans händer och sa ännu en gång att jag inte ville, den här gången blev jag mer irriterad och gick därifrån.
Han kom efter mig och sa att vi behövde prata ostört.
Jag följde med in i badrummet och han låste dörren. Jag satte mig på toalettstolen och frågade honom vad det var han ville prata om.
Han gick fram till mig och tryckte sitt ansikte mot mitt och försökte kyssa mig, jag vände mig bort och sa att jag inte ville.
Han lyfte upp mig för att sedan lägga mig på rygg på badrumsgolvet.
- Nu ligger du stilla och lyssnar på mig, viskade han ilsket.
Jag blev rädd, jag visste vad det skulle leda till, hela kroppen stelnade och hjärtat blev till is.
Han drog av mig mina byxor och viskade med hes röst:
-Nu gör du som jag säger åt dig, du ligger still och lyssnar....



Det gör ont i mig idag... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar