lördag 27 november 2010

Blabb

Varit och firat bror idag... Mysigt att träffa lite folk, samtidigt som det kändes lite jobbigt för att jag var lite rädd att de skulle fråga för mycket om hur livet rullar just nu.
    Det gjorde de såklart... jag hoppas att jag har tränat tillräckligt länge på mitt pokerface, för ibland när man säger att livet rullar på fint, (samtidigt som man ler ett solskensleende och berättar om en massa ointressanta saker om sitt liv för att vilseleda diverse funderingar som kan dyka upp i deras huvuden) så kan man ändå känna sig som att kroppen är en glasruta, (tvättad ren och fläckfri med ajax fönsterputs tretton gånger på raken) att de kan se det där hemska och mörka.
    Då känner jag att jag bara vill öppna en lucka i marken och hoppa ner där snabbt som blixten. Har kommit på mig själv att jag undviker ögonkontakt nästan helt nu för tiden, folk måste tro att jag inte är intresserad av att prata, (vilket i och för sig oftast är sant, föredrar att dra mig undan och vara för mig själv) men det är inte så att personerna i sig är ointressanta, det känns bara jobbigt med dialoger öga mot öga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar