söndag 21 november 2010

"Vrickad kärlek"

Har ett minne... Som har kommit upp fram och tillbaka de senaste dagarna och som inte riktigt vill släppa taget. Känner mig så... äcklig... så äcklad...

Ensamma, fast inte där vi brukar vara... mycket ljusare och rummet är större. Han kommer emot mig, föser mig bort mot sängen, ler och säger, jag har något som jag vill prova och jag tror du skulle gilla det. 
Ligger på sängen, känner hans händer innanför mina kläder... Han drar upp mitt linne så att det sitter ovanför mina bröst, känner mig naken, drar åt mig täcket för att täcka över kroppen. Han viskar, "Nej nej, inget täcke... det är ju bara jag, du kan lita på mig det här är bra för dig". Försöker skylla på att jag fryser och drar åt mig täcket igen. Han drar bort täcket vid fotänden istället så att han kommer åt att knäppa upp mina jeans. Han tar av mina byxor och jag känner hans händer innanför mina trosor.
Jag hör hans röst igen, han pratar lugnt och mjukt "Du... vi måste jobba på det här..."  Känner hur han trycker in sina fingrar inuti mig samtidigt som han fortsätter prata "det bästa sättet är att du lyssnar på mig... du vet väl att vi måste göra sånt här ofta... det är ju för din skull.
Jag ligger på mage med huvudet under täcket... försöker att blockera det som snurrar i huvudet... orkar inte kämpa emot då blir det bara värre, dessutom är han lugn, faktiskt på mycket bra humör.
Han vänder mig om på rygg "nu får du ta och ligga kvar så här" rösten är fortfarande mild. Ligger fortfarande med täcket ovanför huvudet, har inte vågat dra ner linnet igen fast jag hatar att ha det så.
Hör hur han dyker ner och hämtar någonting som legat på golvet. Hans röst fortsätter "ligg stilla nu och slappna av"
Jag känner något kallt... hårt... han pressar in det i mig... "det är för din skull... för att du ska bli bättre... visst känns det skönt?"
Han trycker hårdare... en ilande smärta... det gör så ont! Jag rycker till, skriker att det gör ont och vänder mig så jag ligger på mage. Han suckar, "du skulle ju ligga still, då gör det inte ont, ligg still nu!" Det gör så ont... vet inte vad det är... känner en ilande smärta igen när han drar ut det hårda ur mig. "alltså... du måste ligga på rygg, det är ju det här som är problemet... du försöker alltid att vända på dig, det är ju inte konstigt att det går som det går, varför kan du inte lyssna på vad jag säger..?? jag försöker verkligen för din skull, förstår du inte det?"
Han låter mig ligga kvar på mage... hoppas på att han ska låta mig vara... gör fortfarande ont.
"Du är inte tillräckligt avslappnad..."
Hör hur han famlar med något, han särar på mina ben och tar händerna runt min midja... "Upp med dig så jag får se om du nu säger att det gör ont, stå still... du får försöka vara lite tillmötesgående faktiskt... äsch, det var nog inte så himla farligt..." Hans händer börjar ta på mig igen... känner att han använder något kladdigt inuti mig "Så... lugn och fin nu... det här kommer kännas bättre nu, det hjälper mot smärtan, jag ska vara försiktig och ta det här långsamt. Han använder mer kladd inuti mig och jag känner hans fingrar det gör fortfarande ont, men inte samma ilande smärta. "åh... nu börjar du bli riktigt blöt... jag säger att det går bra om du lyssnar på mig, innerst inne är det här precis vad du vill, om du bara vänjer dig ordentligt så kommer du tjata på mig jämt om att du vill att jag ska ta på dig".  Han vänder mig om igen... jag vill inte... vill inte känna den där smärtan igen... "snälla... jag vill inte... det gör så ont" .
Han stannar upp... "men vi måste göra det här för din skull..."
Jag ber honom att låta bli "snälla, jag vet att det är för min skull, men jag klarar inte av att ligga så stilla".
Han drar bort täcket från mitt huvud och lägger sig brevid mig. Åh det kanske är över... han lyssnade på mig! Hans hand leker med mitt hår och han drar fingret över mina läppar... "om du inte klarar det där än så får vi öva på något annat gumman, jag vill att du suger av mig... utan tjafs den här gången, jag vet att du tycker det känns jobbigt... men det är bättre att göra det utan att tänka innan".
Jag drog bort huvudet... vill inte, vill inte, vill inte... får kväljningar bara av tanken. Han sätter sig upp på sängen och tar tag med handen runt min nacke och drar mig mot honom. Han trycker mig mot "den" med ena handen och försöker styra in den i min mun med andra handen. Jag vägrar öppna munnen... vill inte... klarar inte.
Han gnider den mot mina läppar, försöker trycka in den...
"öppna munnen nu! sluta tveka hela tiden, jag vet ju att du vill!" Hör på hans röst att han börjar bli irriterad... "Om du inte gapar så får vi göra det andra igen... vi kan ju alltid stoppa in den någon annanstanns"
Känner hur hans grepp blir hårdare runt min nacke, han trycker in sitt finger i min mun... och ställer sig över mig "så ja, nu har du öppnat munnen, gör det här ordentligt nu" Hans röst låter mildare igen, gör som han säger och ber honom att inte komma i min mun.....
"eftersom du var så duktig nu så ska jag inte komma i din mun"
Han lägger sig bakom mig och det gör fortfarande ont när han trycker sig in i mig, det känns kladdigt och äckligt.... så smutsigt.
Efteråt ligger han kvar och håller om mig, "du vet väl att jag gör så här för att jag bryr mig om dig va? För att jag vill att du ska bli bättre, och det kommer du bli vi får bara ge det lite tid, jag älskar ju dig"










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar